11.2.07

Noua

iulia: cred ca daca as da peste unu gen anthony
iulia: eu cu mama ne-am bate pe el
iulia: asa un pic
Sisif: io stiu ce ar face el insa
iulia: si eu stiu ce as face

iulia: poc daca se uita unde nu trebuie
Sisif: adica
iulia: fidel sau
Sisif: castro>??
iulia: ee
iulia: depinde de cat de marsav e
Sisif: aham
Sisif: maneaters
iulia: e kkt
iulia: n-am patit pana acu,asa ca debitez
Sisif: da da
Sisif: ma minti
iulia: da,sunt o feminista convinsa
iulia: men are pigs
iulia: long live lesbians
Sisif: oricum
Sisif: ca sa stii
Sisif: porcii
Sisif: sunt cei mai tari
Sisif: au orgasm de 5 minute
iulia: nu era juma d ora?
Sisif: sau asa
Sisif: whatever
Sisif: oricum, porcii sunt f tari
iulia: cica sunt sg animalele care nu s pot uita la stele
Sisif: da fac sex din placere
iulia: fiecare cu ce-l doare
Sisif: da da
Sisif: stiu eu
iulia: mda
iulia: zoofilule
Sisif: eu?de ce draga,am zis eu ca femeile sunt animale?
iulia: dude,u have issues
Sisif: pai m-ai facut zoofil
iulia: ca te fascineaza porcii atata
Sisif: dudette, you ave issues

No comments: